Christine Martens

Kandidaat gemeenteraadsverkiezingen, Gemeenteraadslid

• Geboortedatum:

13 september 1953

Met 10 jaar ervaring als gemeenteraadslid is Christine Martens ondertussen een vaste waarde in het Aalterse politieke landschap. En dit door haar tomeloze inzet voor zowel Poeke als Lotenhulle maar vooral voor het verenigingsleven over gans Aalter.

Zowel als gemeenteraadslid als o.a. bestuurslid van Markant, van de Vriendenkring Bloedgevers Lotenhulle of van de KVLV van Poeke wil Christine zich verder blijven inzetten voor elke inwoner van onze fiere, vooruitstrevende landelijke gemeente. Een gemeente waar iedereen zijn stem kan laten horen. Een gezonde gemeente met oog voor sociaal contact, met aandacht voor onze veiligheid en met bijzondere aandacht voor een gepaste zorg voor wie dit nodig heeft.

Haar ervaring binnen het OCMW leerde haar dat er steeds bijzondere aandacht dient te worden gegeven aan wie het moeilijk heeft in onze maatschappij. Ook de fusie verwelkomt Christine met open armen, getuige daarvan haar campagneslogan “Aalter uitgebreid - Knesselare ingewijd”. Met de steun van uw stem in oktober, kan u op Christine vast en zeker rekenen.