Hedeli Sassi

• Geboortedatum:

26 oktober 1987

Politiek met passie!

6 jaar geleden stelde Hedeli zich voor het eerst verkiesbaar en was hij meteen de jongste kandidaat op de lijst. In het begin zette hij zich in als gemeenteraadslid en later als schepen van Jeugd, Sport & Kinderopvang. Hij heeft de smaak duidelijk te pakken, want ook nu - met de fusie in het vooruitzicht - heeft hij opnieuw veel 'goesting' om er samen met u en zijn collega's in te vliegen.

De ‘Knesseloarse stroaten’ kent Hedeli als zijn binnenzak. Als vader van een tweejarige krullenbol vindt hij het er leuk wonen. Knesselare is voor Hedeli een fantastisch dorp dat mooi gelegen is en waar er heel wat gebeurt voor, maar vooral door onze inwoners.

Jarenlang werkte hij als sociaal werker binnen het CAW (jongeren- en vrouwenopvang), maar nu vertegenwoordigt hij naast zijn job als schepen de sociale projecten binnen de Belgische Voetbalbond. De meeste mensen kennen hem echter als oud-chiroleider en jeugdvoetbaltrainer.

Elk engagement tracht Hedeli steeds met heel veel energie, creativiteit, echtheid en respect aan te gaan. De thema’s die hem nauw aan het hart liggen zijn sport, jeugd en welzijn.