Herlinde Trenson

Kandidaat gemeenteraadsverkiezingen, Schepen

• Geboortedatum:

21 juni 1967

Ervaren SAMEN bouwen aan morgen!

Schepen Herlinde Trenson is reeds 24 jaar gebeten door gemeentepolitiek. Eerst 12 jaar als gemeenteraadslid en nu reeds 12 jaar als schepen,waar zij met hart en ziel startte met bevoegdheden jeugd en kinderopvang en verder doorgroeide naar haar andere passies zoals ruimtelijke ordening, patrimonium en erfgoed. In de bevoegdheden cultuur, de bibliotheek, toerisme, marketing, lokale economie en tewerkstelling vindt Herlinde na 12 jaar nog steeds haar uitdaging.

Als geboren en getogen Urselnaar verloor zij haar hart aan dit groene dorp. En door haar werk als schepen leerde ze de voorbije jaren Knesselare kennen als een warme, enthousiaste, culturele en muzikale gemeente.

Aalter is dan weer de gemeente waar zij niet alleen school liep, maar ook werkte. Het is een bruisende gemeente waar onze dorpen zeker welkom zijn en gerespecteerd worden net als de andere dorpen. Een goede fusie betekent immers dat de eigenheid van de verschillende dorpen gerespecteerd wordt. Waar de nodige moderne multifunctionele infrastructuur aanwezig is. Waarbij de aandacht voor lokale scholen, kinderopvang, sport, cultuur,… zeker dient benadrukt te worden.

Een gemeente kan niet alles zelf voorzien, maar mits een goede samenwerking met o.a. verenigingen, vrijwilligers en ondernemers staan we sterker. Ik geloof in een goede samenwerking en wisselwerking!