Iris Desmet

Kandidaat gemeenteraadsverkiezingen, Gemeenteraadslid

• Geboortedatum:

31 augustus 1974

Op weg naar een doelgerichte toekomst!

Iris Desmet woont reeds 11 jaar in Knesselare en is al 6 jaar actief als gemeenteraadslid. Haar betrokkenheid in diverse verenigingen en de gemeentepolitiek getuigen van haar sociaal engagement. Vanuit dit enthousiasme, luisterbereidheid en respect voor alle mensen wil zij zich inzetten voor onze prachtige en bruisende gemeente.

Als mama van 2 kinderen vindt zij het vooral belangrijk dat we in een leuke gemeente kunnen wonen waarin alle gezinnen zich thuis mogen voelen. Dit wil ze vooral bereiken met voldoende en goede kinderopvangmogelijkheden en het realiseren van groene speelruimten. Een goed onderbouwde sociale samenhang voor iedereen biedt de zuurstof aan de acht gemeenten.

Aalter na de fusie dient een nieuwe, betaalbare en landelijke gemeente te zijn waar alle inwoners goed mogen wonen en heerlijk kunnen vertoeven. Als kandidate maar ook als voorzitter van Fairtrade, de 11.11.11.-werkgroep en ex-voorzitter van de ouder- en vriendenkring van de basisschool Sint-Franciscus, wil Iris hier haar schouders volledig onder plaatsen.