Kris Ally

Kandidaat gemeenteraadsverkiezingen, Voorzitter Gemeenteraad, Lid politieraad

• Geboortedatum:

4 augustus 1976

Met gezond verstand samen vooruit!

Kris staat bekend als een ‘no nonsense’ man, iemand van niet té veel woorden maar wel de daden. Steeds gedreven is hij bereid hard te werken in een ruim scala van activiteiten waar hij zijn energie in kwijt kan. Zoals onder andere zijn jarenlange inzet als gemeenteraadslid, voorzitter van de gemeenteraad in Knesselare, lid van de Politieraad, evenals zijn activiteiten binnen de Landelijke Gilde en de organisatie van Pierlala.

Maar dit alles kan niet zonder een warme omgeving die hem daarin ondersteunt. Kris staat voor een warme, sociale gemeente waarin het goed leven is, waarbij men elkaar ondersteunt en elkaar de ruimte laat om zijn eigen ding te kunnen doen. Aalter en Knesselare zullen een sterk groeiende gemeente vormen waarin we elkaar kunnen aanvullen en versterken.

De deelgemeentes, waarvan Ursel, Knesselare en Bellem voor Kris geen geheimen meer kennen, zijn warme, gezellige dorpskernen waar het goed leven en thuiskomen is. De uitvoering van de fusie en de synergie van de gemeenten is dan ook de speerpunt in zijn campagne, samen met aandacht voor landbouw en ondernemen, milieu, ruimtelijke ordening, jeugd en sport.