Magda Boone

Kandidaat gemeenteraadsverkiezingen, Fractievoorzitter CD&V Aalter, Gemeenteraadslid, Lid politieraad

• Geboortedatum:

27 mei 1958

Sinds 2001 gemeenteraadslid, waarvan 12 jaar als fractievoorzitter, wil Magda zich verder engageren, om samen met een sterke groep te bouwen aan een nieuw Aalter. Met luisterbereidheid en interesse in wat anderen doen, wil zij sociale initiatieven ondersteunen die het contact tussen alle inwoners bevordert.

Als (groot)moeder weet zij perfect waar jonge gezinnen nood aan hebben. Betaalbaar wonen, kinderopvang, kans tot ontspanning in de buurt en lokale dienstverlening verdienen aandacht, zodat gezinnen zich echt thuis kunnen voelen in onze gemeente.

Haar engagement in het verenigingsleven (o.a. voorzitster van Markant Lotenhulle-Poeke of als bestuurslid van de vriendenkring Bloedgevers van Lotenhulle en Poeke) zorgt ervoor dat Magda weet welke ondersteuning (er) nodig is om ons rijk verenigingsleven blijvend te laten bloeien.

Door de fusie met Knesselare, telt de nieuwe gemeente Aalter 8 sterke deelgemeenten. Elke deelgemeente verdient de ruimte om verder te groeien hierbij staat veiligheid, mobiliteit en infrastructuur centraal.