Magda De Baets

Kandidaat gemeenteraadsverkiezingen, Gemeenteraadslid, Voorzitster CD&V Senioren

• Geboortedatum:

15 augustus 1950

‘Daadkrachtig en Doen’, haar slogan omschrijft Magda De Baets ten voeten uit. Magda bewijst zich ondertussen al 12 jaar als hardwerkend gemeenteraadslid. En maakte ze zich ook nuttig en geliefd bij de verschillende verenigingen waar ze zich met hart en ziel inzet voor haar medemens.

Vanuit haar ervaring als gemeenteraadslid en als vrijwilligster wil zij zich dan ook graag ten dienste blijven stellen van de Aalterse senioren en vooral dan de zorgbehoevenden. Magda werkt al jaren met veel passie als vrijwilliger in het woon- en zorgcentrum "Veilige Have", voornamelijk op de afdeling voor dementerende bewoners. Maar ze zet zich bijvoorbeeld ook in als kernlid van de Alzheimer Liga.

Magda wil zich dan ook verder inzetten voor de verdere uitbouw van het dienstencentrum, voor de opvang in rusthuizen en bejaardenwoningen, voor ’permanente ondersteuning’-projecten die de eenzaamheid van senioren kunnen beperken en voor het versterken van de veiligheid binnen onze gemeente. Want Aalter is voor haar al jaren een gemeente waar het aangenaam is om wonen, waar het beleid steeds verder werkt om onze gemeente te laten groeien en bloeien én het is een gemeente met een groene long. Een gemeente waar het simpelweg goed is om te leven. De fusie met Knesselare zal dit enkel maar versterken!