Marieke Wulleman

Kandidaat gemeenteraadsverkiezingen, OCMW-Raadslid

Marieke is door haar sociaal engagement en voortdurende inzet in het verenigingsleven geen onbekende in Aalter en al zeker niet in Bellem. Sedert 2013 is ze actief als lid van de OCMW raad en recenter nog als lid van het Bijzonder Comité. Ze deed aldus ervaring op met het sociaal beleid van de gemeente en besefte hoe belangrijk zorg, begeleiding en het bieden van kansen zijn voor mensen die beroep doen op het OCMW.

In Bellem zet Marieke zich in voor de Kerkfabriek en het beheer van haar patrimonium, maar ook in de vormselcatechese die ze door de jaren heen een gezicht heeft weten te geven. Marieke staat graag midden de mensen en vindt het ook belangrijk om zich te engageren om zo iets te betekenen voor een gemeenschap of om bij te dragen tot een project. Zowel in haar professionele omgeving als HR Manager bij Igepa als in haar gezinsleven, bij de opvoeding van drie tienerdochters, hecht ze veel belang aan een open en duidelijke communicatie, verantwoordelijkheidszin en vertrouwen.

Ontspannen doet Marieke graag bij Markant of Femma en als alt zingt zij bij het koor Amuse. Marieke wil graag inzetten op de domeinen van werkgelegenheid in Aalter gekoppeld aan een kwalitatief onderwijs, een sterk sociaal beleid met gelijke kansen, verkeersveiligheid met accent op Bellem, het combineren van werk en gezin, en het ondersteunen en versterken van het aanbod vrije tijd en ontspanning in Aalter.