Philippe Verleyen

Kandidaat gemeenteraadsverkiezingen, Derde schepen

• Geboorteplaats:

Tielt

‘De beste stuurlui staan aan wal’. Dit spreekwoord betekent de continue motivatie om zich politiek te blijven engageren. Hij wil immers niet aan de zijlijn staan maar zich dagdagelijks ten volle blijven inzetten voor zijn gemeente. Geen woorden maar daden!

Philippe die een natuurlijk vertrouwen uitstraalt en aan iedereen een luisterend oor biedt, wil zich blijven inzetten voor een leefbare gemeente waar het aangenaam is om te wonen en te verblijven. Hierbij gaat zijn bezorgdheid vooral uit naar de blijvende leefbaarheid van de verschillende woonkernen met een bijzonder oog op de voorziening van de basisbehoeften van een leefkern en het belang van het ‘zelfstandig ondernemen’ hierin.

De nieuwe fusiegemeente heeft voor Philippe alles te bieden, gaande van natuur over cultuur-historische pareltjes, recreatie, sportfaciliteiten tot fiets- en wandelroutes. Kortweg een ‘pr8ige’ en ‘kr8ige’ gemeente. Alleen moeten we daar met zijn allen nóg meer van overtuigd geraken. Ook daartoe wil hij zijn steentje blijven bijdragen.

Zijn accenten zijn : een ondernemend Aalter met leefbare woonkernen en gezonde financiën.