Steven Devliegere

Kandidaat gemeenteraadsverkiezingen, Gemeenteraadslid

• Geboortedatum:

30 januari 1978

“Sterke schouder(s) voor een kr’8’ig Aalter”, met die leuze trekt Steven Devliegere de verkiezingscampagne in.

Kr’8’ig voor iedereen!
Steven zal en wil er zijn voor iedereen, in het bijzonder wil hij de jonge gezinnen, singles en alleenstaande ouders, holebi’s en transgenders, verenigingen en ondernemers, liefhebbers van cultuur en vrije tijd, blijvend ondersteunen. Het is goed leven, wonen en werken in Aalter en dat wil Steven behouden.

De lokale economie en horeca kunnen op hem blijven rekenen om verdere groei en bloei te verwezenlijken. Steven wil zich extra focussen op een vlotte mobiliteit door middel van het ondersteunen en uitwerken van infrastructuurwerken. Met zijn stem binnen de NMBS en Infrabelgroep wil Steven werken aan een goed openbaar vervoer en bijhorende infrastructuur.

De uitbreiding van een vooruitstrevend gemeentebestuur met oog voor kwaliteit, een vernieuwde website en het welzijn van de verenigingen en hun activiteiten kunnen op Steven zijn medewerking rekenen.

Steven is gekend door zijn actieve deelname bij het toneelgezelschap Testedoene in Bellem, door zijn gedrevenheid voor de organisatie van het Kerstdorp in Aalter, door zijn radio-activiteiten en als grondlegger van de Aalterse boerenmarkt.