Sinds kort kunnen alle Aalterse jongeren terecht in het kunstencentrum Art A'A en Jeugdhuis Kadans om er te studeren... De inschrijvingen liepen dan ook vlot binnen. Samen met schepen van Jeugd Mathias Van de Walle & Jong CD&V Aalter-voorzitter Michael Canoot, ging burgemeester De Crem deze voormiddag onze studenten een hart onder de riem steken.

“We moeten hier wel een mondmasker dragen, maar de rust en de stilte is ideaal om te blokken”, zeggen de studenten. “Thuis ben je veel sneller afgeleid. Hier kan je niet anders dan met je hoofd in de boeken te blijven zitten.

De bestuursploeg zorgt ervoor dat alle jongeren kunnen studeren in een rustige en coronaveilige omgeving, voorzien van de beste infrastructuur. Wie hier ook wenst te studeren kan meer info terugvinden via volgende links: https://www.aalter.be/blok-at-artaahttps://www.hln.be/aalter/studeren-met-mondmasker-op-studenten-kiezen-voor-plekje-in-nieuw-kunstencentrum-art-aa~a85b05a80/

CD&V Aalter wenst alle studenten veel succes toe met de komende examenperiode! Geef er een lap op.

• Jeugd