Eind vorige maand openden het groencomposteringspark en het recyclagepark in Aalter-centrum opnieuw de deuren, weliswaar onder strikte voorwaarden.

Inmiddels zijn we geruime tijd verder sinds de heropening, en het Gemeentebestuur Aalter stelde vast dat iedereen gedisciplineerd te werk gaat, waarvoor dank! Pieter De Crem voegt hier volgende aan toe:

Dit alles zou echter niet mogelijk geweest zijn zonder de voortreffelijke inzet van onze parkwachters, daarom wens ik hen via deze weg hiervoor uitdrukkelijk te bedanken.

Plan je binnenkort zelf een bezoek aan het recyclagepark? Weet dan dat het noodzakelijk om dit op voorhand te reserveren via www.aalter.be/afspraak, de Aalter-app (www.aalter.be/app) of tel. 09 325 22 00, dit om de toestroom te reguleren. Het groencomposteringspark blijft zonder reservatie toegankelijk. Tijdens de bezoeken gelden er ook diverse veiligheidsmaatregelen. (Meer info hieromtrent op https://www.aalter.be/ recyclagepark-heropent-op-2 0-april-met-verplichte-reservatie)

• Afvalbeleid